Helg

IMG_5564 IMG_5566

Etter en uke med festligheter, mange forelesninger, og mye studier generelt på fritiden – kjenner jeg at det skal bli godt med en helg og noen dager til overs. Fadderuken her på Universitetet i Nordland, holder jo fortsatt på. Og for øyeblikket er fest på studenthuset, for de som er glad å kle seg ut. Jeg for min del hater å kle meg ut, og valgte heller å vente med festinga til i morgen. Planene mine for i kveld, er derfor ganske rolige og uskyldinge. Først skal jeg ta meg en tur på treningssenteret, før jeg deretter skal hjem igjen og forsette kvelden med Paradise Hotel Danmark, som jeg mangler å se noen episoder av.

Ha en fin fredagskveld!

Legg igjen en kommentar

