Time flies

Til tross for at det er en smule skummelt å bo alene på et sted jeg ikke er kjent, så synes jeg det er ganske så koselig her oppe i nord likevel. De fleste menneskene virker både åpne, vennlige og svært ærlige – noe de kanskje er godt kjent for også, både på godt og vondt. Ellers så er naturen her veldig fin og sjarmerende, og kan på mange måter minne meg litt om Romsdalen. Så i det siste har jeg begynt å gå litt rundt omkring, både for å se meg rundt, men også for å ta litt bilder. Jeg savner jo å gå rundt å ta bilder av alt og ingenting, men med tanke på at jeg var borte på skole og jobb 12 timer av gangen da jeg bodde i Trondheim, så fikk jeg liksom aldri tid til å ta meg slike «turer». I tillegg så synes jeg jo det er kleint å stå og ta bilder av både meg selv og ting generellt, når det kommer folk spaserende forbi meg hele tiden. Og det gjorde det jo i Trondheim. Her i Bodø er det derimot mye mer «øde», så her går det helt fint an å ta bilder stort sett overalt, uten at jeg skal føle meg superklein!

Fotor0

Ellers så føler jeg at dagene bare løper avgårde! Jeg skjønner egentlig ikke hvor tiden blir av, for jeg rekker egentlig ikke så mye i løpet av en dag? Jeg står opp, går på forelesninger, kommer hjem, spiser, jobber med studiene, reiser på trening – og vips, så er klokken passert midnatt. Det virker heller ikke ut som at kroppen min heller skjønner hvor tiden blir av, for jeg rekker liksom aldri å bli trøtt på kveldene lengere heller. Jeg kan ligge til klokken fire på natten, og vente på å bli trøtt. Og da sier det jo seg selv at natten blir kort, når jeg skal opp på forelesningene mine noen timer senere.

Nå skal jeg ta å sette meg ned med studiene mine igjen, og jobbe frem til kjæresten min er ferdig på jobb. For da skal vi nemlig ha Skype-date, hihi♥

Legg igjen en kommentar

