Møte med skogens konge

Svett og sliten, var jeg på vei opp den sisten bratte bakketoppen av joggerunden min. I ørene mine, dundret det fra spillelisten på mobilen, og jeg tenkte på hvor godt det skulle bli å komme hjem og dusje om en liten stund. Når toppen var nådd, og jeg begynte nedoverbakken mot målet, så jeg plutselig et gigantisk, brunt dyr, som løp ut av stien jeg jogget på. Jeg skvatt til og bråstoppet, før jeg hylte inni meg «Det var en elg!«. Jeg stod og måpte, smilte og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre for å uttrykke meg selv for hvor glad jeg var. Men det første som slo meg, var vel at jeg måtte være stille. Tanke nummer to, var å sende melding til alle jeg kjenner, om hva jeg nettopp hadde sett. Haha!

IMG_5551

Jeg fikk jo sett min første elg i Namsskogan Familiepark, forrige søndag. Men nå fikk jeg altså sett min første, frie elg! Wooohooo! (Bildene er fra Namsskogan).

Desktop7

Ellers har jeg vært på skolen og hatt forelesning om finansregnskap i dag, jeg har powernap’et en god og lang stund, og jeg våknet til slutt av en haug av meldinger på mobilen. Der var det blant annet en melding fra kjæresten som hadde vært på jobbintervju i dag, og som gikk derfra med jobben i handa! Wiihii♥

 

Legg igjen en kommentar

