Hittil i Bodø

Nå er det fire dager siden jeg kom til Bodø. De første to dagene gikk hovedsaklig til å få pakket ut tingene mine, og organisert det inn på hybelen min, uten at det ble et så altfor stort kaos. Ellers fikk jeg heldigvis noen koselige avbrekk med Robert, med blant annet byvandring og mye god pizza. Jeg lo vel for det meste av tiden da Robert forklarte og viste meg hvor liten denne byen virkelig er. For den er virkelig knøttliten! Ikke særlig sjarmerende heller, må jeg si. Men gøy er det likevel å bli kjent i en ny by!

Såklart har jeg også fått brukt en del tid på Universitetet denne uken, hvor vi har fått en god del praktisk informasjon om studietilværelsen her i Bodø. Vi ble også oppdelt i faddergrupper den første dagen, som var veldig betryggende for meg som kom til skolen på egen hånd. For selv om jeg liker å tro at jeg er ganske så utadvendt av meg som person, så er jeg likevel vel en stor smule nervøs når jeg ikke kjenner en sjel.

IMG_5696 IMG_5698

Akkurat nå sitter jeg derimot helt alene på hybelen min, etter at jeg med et tung hjerte kjørte Robert til flyplassen tidligere i dag. Da var det tid for han å reise tilbake til Trondheim, for å forbere seg på et nytt skoleår. Heldigvis har han fått verdens beste timeplan, som gjør til at vi enkelt kan finne tid for å treffes ofte!

Ellers skal jeg på Truls-konsert i kveld, og har så smått begynt å forberede meg til et vors, sammen med noen andre fadderbarn. Vorset begynner allerede klokken seks, så jeg kjenner jeg er en smule stressa… Vi blogges!

Nylig oppdatert12

Legg igjen en kommentar

