#i morgenkåpa

Det var en rar, men samtidig en deilig følelse å kunne stå opp, uten å måtte forberede meg til å reise på jobb i dag. For første gang på lenge har jeg faktisk ferie! Eller nei, jeg er faktisk arbeidsledig! Men vel og merke så er det jo bare 11 dager til jeg skal starte skoleåret mitt i Bodø – så det var nok på tide å avslutte arbeidslivet her i Trondheim i går.

I går fikk jeg ellers unna det som har med endring av postadresse, jeg fikk bestilt frakt for vinterdekkene til bilen min, og jeg fikk bestilt service på bilen min, slik at alt er klart til jeg reiser. Det som gjenstår nå er egentlig pakking, utvasking av hybelen, selve flyttingen, og innkjøp av forskjellige bøker og ting jeg trenger til skolen. Bortsett fra dét, har jeg likevel mye tid til å slappe av på, kose meg, leve livet og samle sammen energi.

Nylig oppdatert9-001

Selv om jeg stod opp for godt over tre timer siden, har jeg fortsatt ikke kommet meg ut av morgenkåpen min. Det frister liksom ikke å ta på seg ordentlige klær når jeg ikke har noen spesielle planer for dagen. I skrivende stund sitter jeg å ser på TV, og skal snart starte maraton med den danske versonen av Paradise Hotel, som jeg ligger 6 episoder bak! Men før det, skal jeg likevel prøve å friste med meg Prada ut i regnværet, for en tissetur. Hun har nemlig nektet å bli med ut tidligere i dag, fordi det regner så mye – så nå er det virkelig på tide å få henne ut, før jeg må vaske gulv etter henne. Haha, hun lever i hvert fall opp til divanavnet sitt…♥

Legg igjen en kommentar

