Min siste arbeidsdag

IMG_4928

Det er en litt vemodig tanke å tenke på at mine dager som hudterapaut på Trondheims fineste og koseligste hudpleiesalong, Henne&Han, er over for meg. Sminke, skjønnhet, hud og kropp, er noe jeg brenner for, og som jeg er stolt av for å ha en bakgrunn i. Men jeg har nå kommet til et punkt, hvor jeg ønsker å gjøre mer ut av meg selv, både som persom, og også mer ut av mine egne kunnskaper og ferdigheter. Jeg ønsker å komme meg ut, opp og frem, og da har jeg til slutt innsett at jeg må gå mer skole og gi meg selv en større karriere, enn hva jeg har oppnådd så langt. 

IMG_4933

Jeg forlater en herlig gjeng av gode kollegaer, samarbeidspartere og venner, nå som jeg i kveld har lukket porten på hudpleiesalongen på Lade Arena for aller siste gang. Men nå kan jeg ikke annet enn å vente spent på hva som venter meg når jeg flytter til Bodø!

Kanskje savner jeg jobben som hudterapaut så mye, at jeg begynner å jobbe deltid i en salong der oppe?

Legg igjen en kommentar

