Grillspyd fra himmelen

Desktop6Jeg vet ikke hvor mange engangsgriller jeg og Robert har kjøpt hittil i år, men det har ikke blitt få, siden vi har vært så heldig med været i sommer! Men her om dagen, irriterte vi oss litt over at engangsgrillene ikke har nok «fres» i seg. Så da bestemte Robert seg rett og slett for å kjøpe en liten, enkel, men en fresen, god grill! Og siden det, har vi ikke gjort annet enn å grille!

Jeg jobbet senvakt i dag. Og etter en lang og varm dag på salongen, ble jeg møtt til en påtent grill og et stort brett med grillspyd, da jeg kom inn døren hjemme hos Robert. Åååå, herregud så godt det var! Synn dere ikke kan smake dette gjennom bildene, men seeeee så godt!IMG_5082IMG_5095 IMG_5094Grillmat og rødvin i melkeglass, på verandaen… Det er sommeridyllen sin det!

Legg igjen en kommentar

