Samboerskap med min kjære

IMG_4975Disse bildene ble tatt på morgenen, etter en lang og god natt i går. Å våkne i en stor og god seng, en søndag morgen, med en vifte rettet på fullt senga – var som en drøm da temperaturmåleren hadde bikket over 30 før vi hadde stått opp. For de kommende to ukene, har jeg flyttet inn hos kjæresten min, da familien hans er på ferie. Også Prada, hunden i familien, er også her sammen med oss. Og for meg som alltid har ønsket meg en hund, passer jo dette meg helt perfekt, hihi!IMG_4981For øyeblikket sitter jeg nå ute på verandaen og spiser frokost alene, mens Robert og Prada fortsatt sover. Ikke så rart da klokken bare er 09.00 på morgenen, og vi satt oppe til langt på natt og så film. «The Wolf of Wall Street», så vi. Men herregud så lang den er! Vi har allerede brukt to kvelder på å se den (og en haug andre serier), og fortsatt gjenstår det en halvtime igjen av filmen. Haha. Vi blir vel å se ferdig i kveld, tenker jeg, når vi trenger en pause fra sola og varmen. I går var jo temperaturen oppe i hele 50 grader i sola! Men likevel: wow! Det er da man faktisk begynner å rekne Norge som en del av Syden altså!

Som i forgårs og i går, så blir det nok bading på oss i dag også, samt grilling og soling! Åh sommer, du skjønne, fine!

Legg igjen en kommentar

