Sommer og sol

Jeg blir både flau og irritert over meg selv, fordi jeg blogger så lite. Tre uker har det gått siden sist jeg postet et, og igjen må jeg komme med en lusen «unnskyldning» og «forklaring» på denne grusomme latskapen fra min side. Kanskje jeg burde ha lagt ned bloggen, så jeg ikke holder verken dere eller meg selv for narr, men likevel klarer jeg ikke å gi slipp på denne «dagboken», som jeg så gjerne vil se tilbake på og smile over i lang tid etterpå. Så igjen; hei på dere!

Siden sist har, Robert endelig dimmet fra militæret (jippiiii♥), så jeg har såklart vært mye sammen med han siden han kom hjem i slutten av juni. Vi har spist mye god mat, badet mange ganger, solt oss i den gode Trønder-varmen, levd livet, jeg har vært med venner, og jeg har jobbet mye. Nå jobber jeg seks dager i uken i salongen, og kjører siste innspurt, før jeg skal pakke sammen tingene mine og slutte. Tenk, om bare én måned BOR jeg i Bodø! Jeg blir nesten litt redd, bekymret og spent på samme tid. Haha, ennå så vet jeg jo ikke om jeg faktisk har kommet inn på skolen engang, siden inntaket ikke er før den 20. juli, som vil si nå på søndag. Jeg er så speeeent!

Nylig oppdatert6-001Jeg har forresten funnet ut at jeg ikke har tatt bilder av noe annet enn sol, varme, bad og myyye mat den siste tiden… Haha, sommer altså♥Desktop1 Desktop2

 

Legg igjen en kommentar

