Hos Mamma

IMG_4728God kveld dere! Nå har nok de fleste begynt på skoleferien, kan jeg tenke meg? Jeg sitter i hvert fall i skrivende stund i barndomshjemmet mitt, i Romsdalen. Jeg kom hit i går ettermiddag med bussen fra Trondheim, og skal være her fram til mandag. Og guuud så koselig det er å være hjemme igjen! Jeg har jo ikke vært hjemme siden påske, så det var veldig godt å få se igjen både bygda og familien min igjen!

Både i går og i dag har jeg vært rundt på besøk, og hatt besøk. Dette har egentlig blitt en «må gjøre»-greie, hver gang jeg er hjemme her. Men ellers har jeg fått slappet av litt også, noe som har vært veldig deilig.IMG_4754_1Akkurat nå sitter jeg rundt salongbordet på stua, som er dekket med frukt og sjokolade. Rundt sitter jeg, Mamma og Andreas og koser oss, med TVen som lyser opp fredagsunderholdningen. Det er vel dette vi kaller familiekos 🙂

Legg igjen en kommentar

