Avsluttning og vitnemålsutdeling

I kveld var siste gang jeg gikk ut skoledørene på nye Strinda videregående skole. I motsetning til tidligere, gikk jeg ikke denne gangen ut dørene med skolevesken over skuldrene med de tunge skolebøkene, den horrible skolepcen, og med tankene på de kommende innleveringene. Nå gikk jeg ut skoledørene med en liten finveske, iført kjole, vitnemålet mitt i hånden, og et stort smil om munnen! Ææææ, endelig er skoleåret med allmenn påbygg over!Nylig oppdatert5 Det har vært litt rart å gå i klasse med så ulike mennesker. Mennesker med ulike mål og verdier, ulik bakgrunn av yrke, og ulik alder. Året har bydd på både glede, latter, krangler og drama. Likevel er det mange sjeler jeg kommer til å savne, nå som vi splittes til både høgskole, arbeid, folkehøgskole og militæret.IMG_4716Her er noen av vi (få) som hadde møtt opp til kveldens avsluttning + vår fine, flinke og gravide lærer.

Legg igjen en kommentar

