Sola er min beste venn

IMG_4592  IMG_4597

Siden klokken 13 i dag, har jeg ikke gjort annet enn å kose meg ute i solen. Jeg har lest bok, hørt på musikk, sovet, og snakket i telefoner, samtidig som solstrålene har forsynt seg av den bleke kroppen min. Det har vært så deilig. Deilig å bare slappe av, nyte fineværet, kjenne den gode sjøluften, og kjenne solen varme!

Nylig oppdatert4
 .
IMG_4595

Hadde det ikke vært for at jeg, etter fem timer, var både blitt sinnsykt nødt på do óg kjempesulten, hadde jeg ligget ute ennå! Men nå som jeg alt har kommet hjem, smurt meg inn med after-sun, og har satt meg ned på kjøkkenstolen, så blir jeg nok sittende her resten av kvelden. I morgen tidlig bærer det derimot rett ut igjen, før jeg skal på jobb. Jeg fikk jo et ganske så bra skille i dag, så nå gjelder det bare å bygge på en brukbar brunfarge så lenge solen er her 🙂

Legg igjen en kommentar

