I’m doing it

Det er så deilig å kjenne kroppen jobbe, slite, og stå på til det ytterste. Det er deilig å kjenne pusten pese, svetten renne og musklene svi. I hvert fall kan jeg si at det er godt en liten stund. En stund frem til man føler det er… nok. Når kroppen skjelver, magen skriker, og hodet føles tungt. Det er deilig å tøye ut, styrte i seg en liter vann, kaste seg i dusjen, før man deretter slenger seg ned på sengen, med noe som metter den hylende magen.

I det siste har jeg begynt å fokusere enda mer på trening. Mer enn før. Enda mer på meg selv og min egen helse. Mer på å pushe meg selv lengre enn før, og det å kunne oppnå noen personlige mål, som jeg har. Med et sunnere kosthold (stort sett styrt av matintoleransene mine), mer vann, og mer fokus på det som gir meg noe positivt tilbake etter mye slit – føler jeg meg bedre enn på lenge. Jeg har bedre samvittighet over meg selv, samtidig som jeg føler selvtillitten min gradvis øker – noe jeg føler er en enorm seier!

Nylig oppdatert1 2

For å ta utgangspunkt fra øyeblikket akkurat , så sitter jeg i skrivende stund godt plantet i sengen min, og er snart klar for å legge meg til å sove. Jeg fikk gjort unna en mil på mølla tidligere i kveld, så dermed kan jeg sove godt i natt. Av en eller annen merkelig grunn blir jeg alltid veldig trøtt og søvning etter trening… Og det er jo ikke helt vanlig, eller? Haha. Jeg har alltid blitt det, men egentlig er det vel helt greit, i og med at jeg stort sett trener på kveldene.

I morgen har jeg forresten tidligvakt, så jeg tror jeg runder av her. God natt og sov godt!

Legg igjen en kommentar

