26°: Et norsk sommerparadis

I dag har det vært over 26 grader her i Trondheim! Det så nesten litt for godt ut til å være sant, da jeg så på temperaturmåleren ut på ettermiddagen i dag, men det var det altså ikke. 26 grader altså – i Norge! Kanskje det bare er meg, men jeg føler det vanligvis aldri skjer… Eller? Hehe.

I hele 5 ½ timer lå jeg på et pledd på Marinen, sammen med noen venner fra klassen. Vi grillet og koste oss i solsteika, og skravlet om alt mellom himmel og jord. Snart er jo skoleåret over, og vi har alle sammen plutselig begynt å få litt panikk for at vi gjennom skoleåret har vært litt dårlige til å catche opp og finne på noe sosialt sammen, utenfor skoleområdet. Men med litt flere fridager på planen, ser det ut til at det kan det bli mer av fremover 🙂

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mens resten av gjengen bestemte seg for å gå ut på byen i kveld, valgte jeg heller å reise hjem. I morgen skal jeg jo på jobb igjen, og da orker jeg ikke å føle meg trøtt og sliten, mens jeg henger over kundene. Så istedenfor å hive meg på flaska, valgte jeg heller å jogge meg en halv mil, ute i solskinnet. Digg!

I følge langtidsvarselet, er det kun meldt om sol og høye temperaturer fremover! Wiii, herregud, dette skal utnyttes! ♥♣

Legg igjen en kommentar

