Aldri mer vgs!

IMG_4233 2-001
Image and video hosting by TinyPicHerregud så godt det er å endelig være ferdig med alle eksamene mine! Som nevnt tidligere, så hadde jeg matteeksamen på mandag, og i dag hadde jeg norsk hovedmål. Utrolig nok ble jeg faktisk positivt overrasket over at jeg fant en oppgave jeg faktisk likte i det skumle eksamenshefte! Til dere som hadde norskeksamen i dag, så valgte jeg oppgave nummer 3, som var den oppgaven man skulle skrive en kreativ tekst om frihet, likegyldighet og engasjement. Selv så følte jeg at det gikk veldig bra, og gleder meg faktisk veldig til å få tilbake resultatet!

Ellers har denne dagen vært helt nyyydelig! Jeg som hadde forventet å sitte i den gyselige kalde gymsalen, som vi hadde sittet i på matteeksamen i på mandag, hadde lært av mine «tynnkledde feil» – og var i dag kledd i ullundertøy, fleecejakke og langbukse! Så da jeg kom ut fra skolen klokken 13, holdt jeg bokstavligtalt på å smelte bort i de over 20 gradene som viste seg på termometeret. Dermed var det bare én ting å gjøre; å kjøre rett hjem, for å skifte til noen lettere klær, før det bar tilbake til byen for å grille på Marinen, sammen med to venninner.
Image and video hosting by TinyPicIMG_4245

Legg igjen en kommentar

