Matematikkeksamen

Husker dere jeg nevte at jeg håpte jeg skulle komme opp til skriftlig eksamen? I did! Og herlighet for en fantastisk følelse det var! Jeg hylte bokstavlig talt av glede, haha. For det betyr nemlig at jeg ikke kommer opp til muntlig eksamen i juni – wihuu! At jeg kom opp i matematikk var egentlig helt greit, selv om jeg egentlig hadde håpt på å komme opp i det andre alternativet, som var nynorsk, men man kan ikke alltid få alt man ønsker seg. I dag var uansett dagen jeg skulle inn i ilden, eller «fryseren», som jeg heller ville ha kalt det. Gymsalen vi satt i var så sykt kald, at jeg bare satt og frøys og nærmest hakket tenner… i fem timer – med jakke på! Jeg tok meg heller ikke tid til å spise eller å gå på do. Så der satt jeg… kald, sulten og tissetrengt. Haha.

Heldigvis har jeg kommet meg hjem til trygge omgivelser nå. For øyeblikket ligger jeg mett og god med dynen over meg i sengen, og ser på Friends på TVen. Egentlig hadde jeg planer om å reise direkte på trening etter at eksamenen var over, men det maktet jeg ikke så sulten som jeg var, da jeg var ferdig. Så den planen er utsatt til i kveld istedenfor. Da er det styketrening som står på planen.IMG_3944IMG_3942

 

 

Legg igjen en kommentar

