Hurra, hurra!

IMG_3733 IMG_3739Det har vært en blandet følelse å være russ, for andre år på rad. I fjor var jeg jo avgangselev på hudpleielinja, sammen med en sprø, herlig, morsom og festsulten gjeng. Jeg levde jeg livet, var ute nesten hver dag, og fikk krysset av nærmere 30 knuter i lua. Jeg fikk oppleve 17 solfylte dager med latter, glede, fyll, og fanterier. Og da 17. mai var over, var jeg egentlig litt lei meg for at russetiden allerede var over.

Stemningen ble stor da muligheten for en ny russetid meldte seg, da jeg i høst begynte på påbygg. Men til tross for en ny rød bukse, ble ikke det helt det samme å være russ nå igjen. Svaret på hvorfor, er det mange grunner til. Men til tross for en laber russefeiring, var russetoget på 17. mai, noe jeg virkelig hadde gledd meg mye til. Å bare hoppe, sprette, synge og feste gjennom Trondheim by, var i fjor kjempegøy. Og med det flotte været som kom i år, ble ikke årets russetog noe dårligere!IMG_3747
Meg, Tulay og Antonie.IMG_3757Ellers tilbringte jeg 17. mai-helgen min sammen med kjæresten og sivgerfamilien min, noe som var utrolig koselig! Noe mangel på kos, god mat og fine stunder, har jeg dermed ikke hatt 🙂

Legg igjen en kommentar

