Verdens beste frokost

Noe så koselig som å våkne til sollys, er alltid noe jeg fryder meg over om morgenen. Om solen gløtter inn mellom rullgardinen og rommet lyser opp i hvitt, er det alltid et smil å se hos den undertegnende jenta her. Og om jeg våkner en slik dag på en av fridagene mine, kjenner jeg at kroppen bare fylles opp i masse positiv energi. Jeg vil ut! Ut, ut, ut!

Mandag for meg, betyr alltid fri. Og det å da våkne med kjæresten ved siden av meg, sol i rommet og to-siffrede tall på gradstokken – gjør selv de trøtteste og slappeste morgenen, til morgener som bare oser av lykke! Gårsdagen var en slik mandag. Den påfølgende frokosten, ble også helt fantastisk! Da pakket jeg og Robert sammen halve kjøleskapet med goder, kjørte innom butikken for å kjøpe oss en grill, og satt oss nede i fjæra for å grille frem frokosten vår, i idylliske omgivelser.

IMG_3613 IMG_3620Grillmesteren♥IMG_3624IMG_3628IMG_3629IMG_3637Havrepannekaker, bacon-pølser, kyllingssalat, salat og paprika – åååhhh! Ingen i denne verden kan mekke en bedre frokost enn hva vi fikk til i går. Just sayin’♥


Ellers har den siste «ordentlige» skoleuka vår begynt. Sakte men sikkert, nærmer vi oss skoleslutt, og jeg kan ikke beskrive følelsen over hvor godt det skal bli å endelig bli ferdig med videregående – igjen. Jeg kjenner motivasjonen stadig synker, og at en ferie fra bøker og pensum skal bli godt, for en liten stund.

I dag hadde vi den siste «vanlige» prøva vår også, noe som var en seier i seg selv. Nå gjenstår det bare eksamener for min del, noe jeg gruer jeg ekstremt mye til. Forhåpentligvis blir jeg trukket ut til skriftlig eksamen på torsdag – og ikke muntlig eksamen i juni! Jeg ber seriøst til alle Gudene både over-, under- og ved siden av oss, for at jeg slipper muntlig eksamen! For det å stå fremfor en sensor å snakke og å bli uteksaminert til grunne… Neiii fyyyy… jeg har virkelig ikke ord for hvor mye jeg grøsser inni meg, bare ved tanken! I mine øyne burde eksamener avskaffes. Standpunktkarakteren har man jo tross alt bygd seg opp over to terminer, noe som bør telle mer enn nok på vitnemålet! Men nå runder jeg av min egen diskusjon her, til fordel for litt nattesøvn, før jeg står overfor en ny skoledag i morgen. Natta!

Legg igjen en kommentar

