Grillkos

Som regel så jobber jeg hver eneste dag etter skoletid, noe som betyr at jeg aldri har tid til å gjøre noe som helst før klokken har passert 20.00, på kvelden. I dag kunne jeg til en forandring få fri, om jeg ønsket det – noe som gledet meg helt innerst i margen min. I dag var det nemlig meldt strålende sol og 19 grader her i Trondheim, noe som betydde at jeg endelig kunne få tid til å tilbringe litt tid ute i solen. Etter skoletid i dag, bestemte derfor jeg, Antonie og Ina oss for å reise på Marinen i Midtbyen for å grille og kose oss.IMG_3421 IMG_3425IMG_3429Selv når jeg skal grille, må jeg planlegge maten min nøye! Her har jeg pølser uten gluten, hvete og melk, kyllingsalat, og glutenfrie rundstykker. Sistnevnte har jeg alltid trodd jeg har tålt, men da jeg kikket på innholdsfortegnelsen da vi satt og koste oss… – joda, der stod det nevnt både hvetestivelse og skummet melkepulver – som jeg overhode ikke tåler! Gode gud – hjelp…! 😦 IMG_3441IMG_3432Nom, nom nom!

Gleder meg helt sykt til å tilbringe flere, flotte dager og kvelder her fremover!

Legg igjen en kommentar

