Duckface

IMG_3237IMG_3233 IMG_3238Jeg måtte nesten le da jeg møtte på disse to endene rett ved parkeringsplassen i Midtbyen, i går – 1. påskedag. Jeg har aldri sett ender gående midt i Trondheim by før, så derfor ble dette både komisk, ironisk og gøy på samme tid, når de plutselig bestemte seg å dukke opp nå i påsken. Jeg kunne vel ha håpt på å finne noen påskeegg i samme slengen, men jeg måtte nok nøye meg med disse bildene, til tross for at de ikke var særlig samarbeidsvillige foran kameraet.

Legg igjen en kommentar

