Påskekos

Fotor0420175454Hvis jeg skal beskrive påskeferien med ett enkelt ord, må det bli; koselig. Jeg har hatt det så bra, og kost meg så mye i ferien, at jeg skulle ønske ferien aldri ville ta slutt! Fra lørdagen den 12. og frem til langfredag, var jeg og Robert på påskeferie hjemme hos Mamma. Det er tradisjon fra Mammas side av familien, at slekta samlet i Romsdalen og deler av Sunnmøre hver påske, noe som alltid er koselig. Været var derimot ikke så koselig i år. Det regnet stort sett hele tiden mens vi var der, så tiden ble stort sett bare brukt innendørs. Det gikk derfor mye i TV-serier, kos, mat og godterier – hehe.

Tiden etter langfredag, har også blitt brukt sammen med Robert. Det ble en koselig kjærestehelg for bare oss to, før det i dag var på tide å ta farvell for denne gang, og vente på fem nye uker før gjenforening. Jeg kjenner jeg sukker litt for hver gang jeg tenker tanken på alle ukene og dagene frem til da… men sånn er det, når kjæresten er i Forsvaret.


Som tidligere nevnt, har påskeværet snudd seg drastisk de siste dagene. I dag har det vært hele 16 grader og sol, og dermed var det ikke et spørsmål for meg å sitte inne og kaste bort dagen med skolearbeid, som jeg (faktisk) hadde planer om å gjøre. Istedenfor tok jeg meg en tur rundt i Midtbyen med fotokameraet, før jeg senere på kvelden tok meg en joggetur ute i det solfyllte terrenget. Å jogge ute i solen var som en drøm, frem til øreverken så smått begynte å melde sin ankomst. Da gikk turen videre til treningssenteret for å fullføre en skikkelig økt der.
IMG_3332IMG_3285 IMG_3339Jeg ble fortalt av en tilfeldig turgåer, at været skal bli enda bedre i morgen – så nå gleder jeg meg bare til å våkne opp igjen til nok en fin påskedag! Ha en fortsatt fin påske!

Legg igjen en kommentar

