School, eat, work, repeat

Nå som jeg har hatt en pause fra bloggen i to uker, føler jeg egentlig at jeg skylder dere et skikkelig bra innlegg. Et skikkelig comeback til bloggkarrieren. Og ikke minst en sinnsykt bra unnskyldning og historie om hvorfor jeg ikke har hatt tid til å legge fra meg noen spor på bloggen. Okei, jeg tulla. Sannheten er at jeg ikke har orket å drasse med meg kameraet rundt hit og dit. Og ellers føler jeg at dagene går liksom i school, eat, work, repeat, og at kanskje det ikke er det mest interessante å lese om? Jeg vet ikke. Uansett, her har dere noen mobilbilder som beskriver de siste ukene ganske greit:snaploveEllers er det full vinter her i Trondheim – noe jeg virkelig haaaaater! Vi hadde jo det så tørt, fint og varmt så lenge, og plutselig ble det kritthvitt og minusgrader igjen ute. Jeg er verken glad i å måke snø, fryse, skli, kle meg i ull fra topp til tå, eller å stå på ski… Så da snøen kom, hadde jeg egentlig bare mest lyst til å grine. Men jeg må vel bare bli vandt til dette. Til høsten skal jeg jo tross alt flytte på meg 70 mil lenger nord i landet! Haha, herregud. Men mer om det skal jeg fortelle dere om senere.

Ha en fin mandag videre!

Legg igjen en kommentar

