Last night

Etter jobbvakten min var over i går, reiste jeg hjem for å slappe av ett par timer, før det var tid for å begynne å stelle seg. I går hadde vi jobbdamene bestemt oss for å for å dra ut og spise, for å deretter reise videre ut på byen. Dermed var det bare å få på sminken og hælene, for deretter og møte de andre på Una pizzeria på Solsiden.

Jeg med mine usle 19 år visste på forhånd at jeg ikke kom til å bli med de andre damene videre ut på byen, derfor kjørte jeg en edru kveld med bilen stående utenfor. Men selv med bare vann i glasset, var stemningen på topp. Vi snakket, lo og hadde det alle tiders rundt pizzabordet på Una. IMG_2924Kine, Betina, Tone og Camilla.IMG_2926Etter tre timer på restauranten, takket jeg for meg, før jeg reiste videre til et vors som jeg hadde lovt å komme på. Der var flere venner av meg til stede, og der var heller ikke stemningen noe dårligere for å si det sånn! Det ble en time spekket av mye latter og gøyale hendelser, før byen stod for tur. I byen møtte jeg igjen noen andre venner av meg. Venner på min samme, unge alder – altså under 20 år, haha. Dermed ble det en tur på utestedet Karma – fortsatt klin edru – noe som var litt uvant, men også ganske greit da jeg var min egen sjåfør, og kunne våkne fin i formen i dag. 

Håper det står bra til med dere alle! Det gjør det i hvert fall for meg, som ikke bare er fin i formen, men som i skrivende stund skriver på min splitter nye Macbook Pro Retina!! Ha en fin søndag!

Legg igjen en kommentar

