En liten funfact

EliC
Valgte en kortere variant på håret i dag. Long time no see.

Dagen i dag har stort sett bare gått til å sende mail, meldinger og snakke i telefon. Det er mac’en min som har vært i fokus i dag, og alt jeg har å si ang. servicen er: frustrasjon og irritasjon. Selv om vi lever i en moderne og teknologisk verden, så er ikke alt bare-bare tydeligvis. Ellers er alt bare bra med meg, og jeg nyter min siste fridag til det fulle. Jeg har bare slappet av, hørt på musikk, sett på serier og drukket melk. Sistnevnte er egentlig helt tilfelig – likevel typisk meg.

Da jeg var hjemme i Romsdalen nå sist jul, satt vi og så på gamle videoer av meg og broren min fra 1997. Broren min som bare var et halvannet år gammel da, sa ikke så mye, men jeg derimot snakket som en virvelvind. Uansett hvilken sammenheng jeg ble filmet i og uansett dag – så nevnte jeg melk. Melk! Haha, jeg flirte så mye av meg selv at tårene trillet. Men hva skal jeg si? Jeg har vel egentlig ikke forandret meg så mye siden, tror jeg. For enda, 16 år senere, med melkallergi – elsker jeg fortsatt melk. Nå går det derimot i soyamelk, noe jeg kanskje liker enda bedre enn vanlig melk – faktisk. Jeg drikker soyamelk så og si hver dag, og har en kartong stående her hjemme, på jobb – og en gang hadde jeg også en på skolen. Det verste er jo at jeg faktisk kan drikke en hel kartong, når jeg først drikker det. Så *ta-da*, en liten funfact.Soya

Legg igjen en kommentar

