Buffetfrokost

Frokost Frokost2
Siden vi går videregående 4.-året, har vi litt færre timer i uken enn hva andre skoleklasser vanligvis har. Istedenfor 30 skoletimer i uken, har vi 23 timer, og på torsdagene for eksempel, starter vi ikke på skolen før klokken 10.00. I går kom vi derfor på idèen om å spise frokost sammen før skolen, for å være i en litt annen sosial setting, enn bare å være sammen på skolen. Siden Egon i byen tilbyr frokostbuffet, avtalte vi derfor å møtes der klokken 08.00 i dag tidlig.

Vi ble ikke flere enn 5 personer dessverre, siden det var på så kort varsel. Men vi som var der koste oss i hvert fall veldig! Mens  Tina, Antonie, Ina og Andreas (f.v. på bildet) forsynte seg av frokostbuffèens mange fristelser, hadde jeg tatt med meg min egen hjemmelaget niste. Haha, slik er det når man har allergier mot både gluten, melk og egg.

Egon_frokost5_3Havrepannekaker
Her er de «berømte» havrepannekakene mine, som jeg hadde tatt med meg. Som sagt før, er de supergode. Så for å være helt ærlig, så var jeg egentlig ikke så missunnelig på maten til de andre, når jeg hadde disse. Hehe. Jeg skal legge ut oppskriften på dem til dere i morgen, så får dere også prøve å lage dem. Supersunt og supergodt!

Dagen ellers i dag, har også vært fin. Og det til tross for at jeg er så trøtt og sliten at jeg holder på å svime av, her jeg sitter og skriver. I morgen får jeg ferie – og for å si det sånn, jeg trenger det! Jeg føler jeg går på reserve-energi akkurat nå. Så det skal bli herlig med noen dager «utkobling» fra hverdagen både når det gjelder skole òg jobb.

Legg igjen en kommentar

