Morning sunshine

Mandag betyr fridag for min del, så derfor ble det en litt senere morgen i dag enn hva jeg vanligvis er vandt med. I skrivende stund sitter jeg i senga mi på hybelen og halvgløtter bort på TVen, mens jeg oppdaterer meg på nye hendelser på Facebook og spiser havrepannekaker. Havrepannekaker med bringebærsyltetør, er noe jeg virkelig har fått dilla på nå i det siste. Det er så lettvindt å lage, mettende óg godt. Det er liksom blitt som en erstatning for egg- og havrepannekakene som jeg hadde totalt dilla på før jeg visste at jeg hadde allergi mot blant annet egg. Muligens legger jeg ut en liten oppskrift på havrepannekakene senere.

Senere i dag skal jeg på skolen min for å se Strindamusikalen «We Will Rock You», sammen med Antonie, Andreas og Nina. I og med at skolen ikke har snakket om noe annet enn denne musikalen på flere uker, har jeg tro på at dette kommer til å bli et superbra show! Men først skal jeg innover til Midtbyen en tur, for å få unna noen ærender. Blant annet skal jeg innom Apple Store og levere fra meg mac’en min, som jeg forøvrig skriver på akkurat nå, men som har en skjerm som ikke funker slik som den skal. Alt jeg ser er blinkende striper, og grønne- og oransje farger… Dette er også grunnen til at jeg ikke har blogget på lenge. For absolutt alt av bilder flyter ut, så jeg aner jo ikke hvordan noe ser ut… Håper problemet blir fort fikset!

Ha en fin dag!

Legg igjen en kommentar

