Lykkelig

Det har gått 6 måneder. 6 måneder siden jeg og kjæresten min ble sammen. Jeg føler meg så heldig. Så spesiell. Lykkelig. Lykkelig over at jeg har en kjæreste som jeg stoler fullt og helt på. En som får meg til å smile, når jeg har det som verst. En som jeg kan snakke med alt om. En som spør meg flere ganger om hvordan jeg har det, for å forsikre seg om at jeg faktisk har det bra. En som lytter til meg når jeg snakker, og ikke bare hører på hva jeg sier. En som sier han elsker meg.

I dag reiste han igjen. Tilbake til militæret. Tanken på at det er to måneder til neste gang vi får se hverandre igjen, er så fæl. Det er så lenge til. Så utrolig lenge til. Men sånn er det, dessverre. Nedtellingen har i hvert fall begynt. 61 dager igjen…♥

Legg igjen en kommentar

