Årsplanleggeren

Den første måneden i det nye året er snart over. Ting skjer hele tiden, og dagene flyr avgårde fortere enn svindt. Jeg har ikke gjort så mye utenom det vanlige, som er skole, skolearbeid og jobb. Men likevel er det mange småting som dukker opp underveis, og som jeg må planlegg og gjennomføre. Jeg har deadliner jeg må rekke, regninger å betale, møter å gå på, venner å besøke… Ja, faktisk så må jeg lage plass til å få tid til å være sammen med vennene mine. Mest fordi jeg i utgangspunktet er opptatt 14 timer i døgnet.

For ett par uker siden bestemte jeg meg for å gå til innkjøp av en årsplanlegger. En liten bok, hvor jeg kan skrive ned dag-for-dag alt jeg må huske. Valget falt på årsplanleggeren fra Paulo Coelho. Såååå fin!Nylig oppdatert13Jeg har i flere år kjøpt billigere og styggere årsplanleggere, der jeg har tenkt at «joda, dette går fint». Men nei, det har det aldri gjort. Det blir som regel til at jeg bruker den i maks én uke, før jeg legger den bort fordi jeg ikke synes det er noe fristende å gå rundt med en stygg bok. har jeg derimot lyst til skrive i årsplanleggeren min hele tiden, fordi utseendet er så fint! Så der har dere et lite tips, om dere har problemer å huske alt dere burde i løpet av en dag!

Håper dere har hatt en fin start på det nye året!
-Elise

Legg igjen en kommentar

