Godt nyttår!

Nok et år ligger bak oss, og et nytt år står fremfor oss med nye opplevelser, gleder og skuffelser. 2013 har vært et år med med en god blanding av disse. Noen dager har vært helt fantastiske, andre har vært sørgelige og vonde. Gjennom dette året har jeg lært at man aldri kan ta ting forgitt, og at man hele tiden må prøve å leve i nuet, som det heter. Ta én dag av gangen, puste, ta vare på seg selv, de rundt seg, og og viktigst av alt: ta vare på de gode stundene!Skjermbilde 2014-01-02 kl. 01.28.41Nyttårsaften for meg i år, ble feiret på en litt annen måte enn hva jeg vanligvis har gjort før. Tradisjonelt har jeg brukt å feire nyttårsaften sammen med familien i Romsdalen, og jeg har alltid kommet til et ferdig dekket bord med mat. Men nå feriet jeg derimot nyttårsaften sammen med kjæresten min, hvor vi selv disket opp mat og planla feiringen videre. Feiringen ble så fin! Vi lagde kalkunmiddag på kvelden, og reiste innover til midtbyen for å se på de kommunale rakettene ved midnatt. Utsikten vi hadde mot Festningen var upåklaget, og synet vi så da vi gikk inn i det nye året, var fantastisk vakkert! Videre skulle vi egentlig på nyttårsfest, men det hele endte med at vi bare reiste hjem.Skjermbilde 2014-01-02 kl. 01.31.29Skjermbilde 2014-01-02 kl. 01.32.20Godt nyttår! Må 2014 bli fantastisk!
Elise

Legg igjen en kommentar

