Endelig ferie

På onsdag hadde jeg min siste dag på både skole og jobb, før jeg fikk høstferie. For en deilig, men også merkelig følelse. Sist gang jeg hadde en friuke var i mars liksom. I mars, da jeg hadde påskeferie! Haha. Derfor kjennes det litt rart ut at jeg plutselig nå har fri helt fram til 15. oktober! Jeg klager ikke, for all del, for denne ferien har jeg gledet meg lenge til. I morgen reiser jeg nemlig til Kreta! Wiiihuu! Sol og varme – her kommer jeg!IMG_0818Ha en fin ferie, alle sammen!
-Elise

Legg igjen en kommentar

