Strinda vgs: vg4

Nå er det bare én dag igjen til jeg starter på skolen igjen. Én! I morgen starter jeg på en ukjent skole – for fjerde år på rad! Uten å kjenne et menneske og uten å ane noe om skolen. Som alle de andre årene før, kjenner jeg at jeg både gleder meg og gruer meg, men egentlig er jeg vel kanskje mest spent. Spent på hvordan klassen vil bli, hvordan lærerene er, og selvfølgelig er jeg også spent på hvordan skolen ser ut!

Jeg skal begynne på Strinda videregående skole, her i Trondheim. Vg4 påbygg er linjen. Egentlig er Strinda en skole jeg har hørt  mye negativt om. Men i forhold til beliggenheten og at vi snart flytter inn på en splitter ny skole, så valgte jeg likevel Strinda som 1. valg. Og etter myyyye om og men, problemer med flyttepapirene hos inntakskontoret og maaange telefoner, kunne jeg heldigvis puste lettet ut da Vigo viste at jeg hadde kommet inn på skole her i Sør-Trøndelag, og ikke i Møre og Romsdal! Så ja, jeg er glad, spent og gleder meg egentlig til å se hvordan dette året med norsk, matte, historie og naturfag blir. Tungt – helt sikkert. Men helt sikkert spennende også.IMG_0430-Elise

Legg igjen en kommentar

