Basic

IMG_0426Onsdag 7. august, og det er bare én uke igjen til skolestart. Én uke, og jeg har enda ikke hatt sommerferie. Jeg har jobbet så og si hver dag i hele sommer, med bare noen få dager her og der som unntak. Som i dag, for eksempel. I dag har jeg hatt fri. Og deilig var det!

I dag hadde jeg ingen planer. Ingen ærender som skulle ha blitt gjort, bortsett fra å gratulere verdens beste Mamma med 50 års dagen♥ Så i dag valgte jeg å bare ha en skikkelig kosedag hjemme. Jeg sov lenge, ordnet meg en god frokost, etterfulgte dette med et to timers langt hjemmespa, og brukte noen timer på å se noen episoder av «Orange is the new black» (som jeg ennå ikke vet jeg ikke om jeg liker eller hater), mens jeg koste meg med alt mulig godt.

Da jeg var lei av å bare sitte på rumpa inne, ordnet jeg meg og gikk ut med kameraet mitt. Ut i skogen og bort fra folk, hvor det var stille og fredlig. IMG_0279IMG_0441Håper dere også har hatt en fin dag!
-Elise

Legg igjen en kommentar

