A sunny b/w day

IMG_0009IMG_0021Sett bort ifra at jeg har vært på jobb i 2 timer i dag i forbindelse med et intervju som kommer i Bydelsavisa Strinda (den 14. august!), så har jeg hatt dagen fri! Med sommer og sol har jeg brukt dagen for det meste i byen. Jeg har gått rundt og testet litt det nye kameraet mitt, mens jeg samtidig har fått unna noen små ærender. Jeg møtte også noen venner i byen, noe som også var veldig koselig.   IMG_0050IMG_0057IMG_0059IMG_0062IMG_0102IMG_0130På vei hjem tok jeg meg også en tur nedom fjæra. Jeg elsker denne fjæra. Selv om den ligger rett ved jernbanestasjonen vår, så ligger den likevel så idyllisk til. Den er så rolig og fin. Men ikke sååå fin at jeg hadde kunne tenkt å bade her, slik som mange andre gjorde i dag! Her er det tare og tang så langt øye kan se i sjøen, nemlig. Men åååh, for en utsikt! Love it here.

-Elise

Legg igjen en kommentar

