Snapshots

Hei igjen! Håper alle dere som har ferie, koser dere og nyter ferien til det fulle! Sommerferien for meg dette året, eksisterer ikke. Jeg jobber hver dag fra mandag til lørdag, og har knapt tid eller krefter igjen til å gjøre annet enn å spise å sove når jeg endelig kommer hjem fra jobb. Ikke at jeg har så dårlig samvittighet da været her er så ustabilt. De få dagene solen bestemmer seg for å snike seg frem, og gi fra seg noen varme stråler her i trøndelag – ja, nei da er jeg på jobb. Og når jeg endelig er ferdig og tror jeg kan dra på meg shortsen og nye fineværet litt, dekker himmelen seg alltid til i rekordfart med mørke skyer. Min flaks.Kollasjer3De eneste dagene jeg har «levd» litt i sommer, er lørdagskveldene etter jobb. Da har jeg heldigvis tatt meg noen turer ut, rett og slett for å være litt sosial med vennene mine, som jeg nå ser så sjeldent – og selvfølgelig for å ha det gøy. For du vet, en god gammel fest slår aldri feil! Kollasjer4Forresten hadde jeg faktisk fri på onsdag så var også, så da brukte jeg dagen i byen sammen med mine tre søskenbarn Anne Marte, Siv og Gisle, og tante Tordis. De hadde kommet hele veien fra Romsdalen for å kose seg litt i Trondheim by, mens de samtidig skulle på VG-lista topp 20. Så på onsdag tilbrakte vi hele dagen sammen, og var blant de 12 000 som dukket opp på Torget for å se på artistene.Kollasjer5Denne helgen er planen å slappe litt av hjemme, ta det rolig, og heller ta meg noen fortapte treningsøkter. I snart tre uker har jeg slitt med sykdom, så det å komme seg på trening har rett og slett ikke vært aktuelt for meg. (Ikke at jeg egentlig har hatt tid heller da).

Vi blogges! 🙂
-Elise

Legg igjen en kommentar

