Bloggbanen

Å se at dagene går og går forbi, uten at jeg setter meg ned med macen for å skrive innlegg for dagene, er litt kjipt. Jeg vet det sitter mange familiemedlemmer, venner og andre lesere og venter på at jeg skal poste noen innlegg fra hverdagen min. Jeg vet også at noen er innom hver eneste dag for å se om bloggbasillen har tatt meg.

Å blogge var en gang noe som jeg følte jeg måtte gjøre. Likevel var det også noe jeg ville gjøre. Hele tiden og hver dag. Men etter fire og et halvt år siden start, så tenker jeg knapt på den mer. Vennene mine og familien min gir meg derimot stadige kommentarer og hint på at nå er det på tide med et skikkelig come back på bloggen! Og ikke bare for én eller to dager, før det blir pause igjen – men et skikkelig come back! Jeg har tenkt på det, og ja, jeg vil faktisk det. Jeg vil faktisk gå inn for bloggen igjen og dele det jeg gjør, det jeg tenker, og det som opptar dagene mine.

Akkurat nå bor jeg jo i Trondheim. Jeg er student, men jobber ved siden av. Og ikke minst, jeg lever mine dager som ung og livsglad. Så hvorfor skal jeg ikke skrive meg ned disse dagene, og ta bilder av de gode tidene? Faktisk så har jeg ingen gode grunner for hvorfor jeg ikke bør gjøre det. Og nå som sommerferien har begynt, så venter det jo en gylden mulighet for meg å faktisk kjøre meg inn på rett bloggbane igjen.423199_4360455094935_481417933_nOg med det, vil jeg si at jeg er tilbake igjen her på bloggen. Så da håper jeg at dere vil følge meg videre!
-Elise

Legg igjen en kommentar

