13 år har gått!

DSC_081313 års skolegang, fire skoler, fire klasser, og hundrevis av gode minner! Nå, som utdannet hudpleier/hudterapaut, avsluttet jeg skolegangen min her på Malvik videregående skole . Og sammen med de andre herlige jentene i klassen, ble vi uteksaminert forrige uke, og var så heldige å få diplomene og vitnemålene våre nå på mandag. Da samlet alle vg3-klassene på Malvik seg på skolen, hvor vi hadde en fin avsluttning med kaker, taler og utdeling av vitnemål. Alle var kledd i finstasen sin, og jeg som romsdaling var stolt bærer av den rustrøde romsdalsbunaden min.DSC_0865Å få utdelt diplomen som godkjent og vel utdannet hudpleier og vitnemålet, var en helt herlig følelse! Endelig er jeg ferdig med utdannelsen min, og endelig bærer jeg et yrke jeg er stolt av! Vitnemålet mitt er jeg også veldig stolt over! 5,3 hadde jeg i totalt i snitt på alle tre årene mine på vgs, og ellers hadde jeg bare 6 dager og 4 timer fravær på alle de tre årene.DSC_0879Etter avsluttningen på skolen, reiste de fleste av oss til kontaktlæreren vår, Kari (avbildet på klassebildet) for å fortsette festen. Vi skiftet om til kjoler, bestilte pizza, og satt rundt bordet i flere timer og mimret over de to årene på hudpleielinja som nå hadde gått. Jeg for min del gikk jo det første året mitt i Ålesund, men det var kjekt å høre om alt som hadde skjedd før «min tid» på Malvik også, hehe.

Å komme i denne fantastiske klassen, kunne faktisk ikke blitt bedre! Vi har vært en ren jenteklasse, men likevel har vi ikke hatt noe drama eller knurring i klassen dette året som nå har gått. Vi har hatt våre diskusjoner, men vi har kost oss mye, ledd til tårene har sprutet, og delt de merkligste og herligste tankene våre med hverandre! Dette året har jeg med andre ord bare herlige minner å se tilbake på. Så det å gi en klem til alle på avsluttningen, var noe jeg gjorde med et tungt hjerte. Ååååh Gud som jeg kommer til å savne denne gjengen! Love love love♥
-Elise

Legg igjen en kommentar

