Jeg har fått meg jobb

Som sagt så har april bydd på mange ting. Og helt i begynnelsen av april fikk jeg meg en deltidsjobb som hudterapaut på en hudpleiesalong som heter Henne & Han! Den ligger på Lade, altså her i Trondheim. Og salongen driver med hudpleiebehandlinger, spesialbehandlinger, massasjer, negler- og negledesign, fotpleie, voksing, ørehulling, farging, sminke og selvfølgelig salg av masse herlige produkter.IMG_1112
Det å ha noe å gjøre på fritiden annet enn å trene, være med venner og drive med studier – har jeg igrunn savnet. Så det å få denne jobben nå, var egentlig helt supert for min del! Og selv om jeg ikke har jobbet der mer enn én måned, stortrives jeg allerede!

Og forresten: Til dere som lurer på hva hudpleieyrket går ut på, hvilke krav som stilles osv. så ble jeg intervjuet om det av www.utdanning.no, og intervjuet kan du lese ved å trykke HER.

-Elise

Legg igjen en kommentar

