Mye har skjedd siden sist

Hei igjen!
Det har snart gått en måned siden jeg var innom bloggen min sist. Mye har skjedd, og april hadde egentlig vært den perfekte blogg-måned for meg! Men dessverre bestemte mac’en min seg for å «dø» helt uventet den 2. april, og den måtte inn til service. Hva som egentlig skjedde, aner jeg ikke, annet enn at det ble funnet et korrupt filprogram inne på harddisken. Det resulterte da i at jeg måtte reinstalere hele mac’en på nytt, noe som betyr at jeg nå sitter igjen med en «ny» og tom mac.

På disse tre ukene har jeg bare hatt skolepc’en min tilgjengelig. En pc som så og si er ubrukelig for blogging. Den klarer verken å lese av minnekortet mitt til kameraet, iPhonen min, eller redigere bilder. Så derfor bestemte jeg meg bare for å ta en pause fra bloggen til jeg fikk tilbake mac’en. Men nå er jeg her igjen!

Det er mye som har skjedd denne måneden, så jeg har mye å fortelle dere! Så følg med de neste dagene.DSC_0647

-Elise

Legg igjen en kommentar

