Hjemme i Trondheim igjen

Å våkne til en overskyet, men solfyllt dag, var en utrolig lettelse og ikke minst glede å våkne til i dag! For med bilen fullastet, satte jeg nemlig kursen tilbake til Trondheim, etter en kjempefin påskeferie hjemme i Romsdalen! At 10 dager allerede har gått, kan jeg nesten ikke fatte og begripe. Men, jeg har kost meg. Jeg har kost meg kjempemye, og har vært med familie, slektninger og venner hele ferien! Og kort oppsummert har tiden gått til feiring av bursdag, dager på fjellet, tur til Ålesund med shopping og festing, masse besøk, og filmer på TVen.

I morgen skal jeg tilbake på skolen igjen, og siste innspurt for skoleåret står for tur! Om bare én måned braker russetiden løs, og om bare to og en halv måned er jeg ferdig utdannet hudpleier! Herregud så fort tiden går! Tiden fremover kommer derfor til å bli veldig spennende, gøy og ikke minst hektisk. Men det tar jeg med et stort smil!

Her er noen bilder fra langfredag da vi var 19 stk. fra slekta på selet til onkel Tore:IMG_1010IMG_1011IMG_1021IMG_1033IMG_1048IMG_1090IMG_1096IMG_1102
Håper alle hadde en kjempefin påskeferie!
-Elise

Legg igjen en kommentar

