Påskeferie

Etter å ha vært i feriemodus i over to uker, kunne jeg endelig på fredag rope «påskeferie» for full hals! Herregud så heeeeerlig, tenkte jeg, og skyndtet meg hjem for å spise og pakke ferdig bagen. Nå skulle jeg nemlig hjem til påske! Hjem til Romsdalen, til familie og venner. Så etter å endelig ha fått pakket bilen ferdig, reiste jeg og hentet Benedikte, og sammen kjørte vi nedover til Romsdalen.
Roadtrip
Med solbrillene på, hver vår pose med smågodt på fanget, musikken på, og myyye latter – gikk den 6 ½ timers turen som en lek! Egentlig bruker jeg bare rundt fem timer å kjøre denne turen, men siden det var rush og mye kø, stod vi fast rundt en time i kø, før vi kom oss fra Trondheim. Men ja, turen gikk veldig fint. Og vi koste oss masse. Vi fikk til og med oppleve å kjøre ved siden av en stor ørn, ca. 8 meter fra bilen i ca. 10 sekunder!

Siden sist har også broren min, Andreas, hatt bursdag. I går ble han 17 år, og det ble selvfølgelig feiret sammen med slekta og masse kaker!
IMG_0847
Hva vi har brukt palmesøndagen vår til, kommer i et innlegg senere i kveld!
-Elise

Legg igjen en kommentar

