Pictures of the day

DSC_0510DSC_0519DSC_0594DSC_0523DSC_0565DSC_0694DSC_0768
Etter fire timer innenfor fire vegger, kunne jeg endelig komme meg ut og nyte følelsen av at helgen endelig var intruffet igjen! I varme av solen, snøen under skoene og helgen fremfor meg, kunne jeg ikke annet enn å smile. Og siden bloggen delvis har vært på hylla i det siste, tok jeg derfor og gikk meg en tur ut i fineværet, sammen med kameraet mitt. Alene, med bare lyden av hav og fugler, gikk jeg rundt med kameraet i hånden ved fjæra. Bare det å gå rundt alene og nyte stillheten etter en travel uke, var kort sagt helt herlig!

Jeg vet ikke hvor lenge jeg gikk rundt i fjæra/parken, jeg. Men det var vel kanskje ett par timer? Etterpå kjørte jeg meg også en tur, før jeg ble lei og kjørte hjem. Å hoppe i verdens deiligste joggebukse og hettegenser, for deretter å sette seg ned med taco fremfor seg, var dermed ikke feil. Og siden den tid har jeg egentlig bare kost meg hjemme.

I morgen tidlig kommer herlige Oda på besøk fra Ålesund! Så at dette kan bli noe annet enn en kjempefin helg, tror jeg ikke!
-Elise

Legg igjen en kommentar

