Sunny day

DSC_0517
Å våkne til at solen strålte mellom sprikene på rullgardinen min i dag tidlig, var helt fantastisk! Lørdag, null planer, og SOL! Kan det bli bedre? Tanken på å finne fram bikinien og slenge seg ut i en stol i hagen fristet, men med tanke på at det fortsatt er full vinter og rundt 10-15 minusgrader her i Trondheim, holdt jeg meg innendørs.

Men ja. Dagen har vært kjempefin! Ikke at den har vært så innholdsrik akkurat, men det var heller ikke planen. Planen for dagen var egentlig bare å sove lenge, være for det meste hjemme, slappe av, lage mye god mat, se tv og være skikkelig lat. Jeg har jo vært alene på hybelen i hele dag, så det var godt å bare få nyte stillheten, hehe. Ellers er nesen fortsatt tett, halsen hoven og ellers har jeg en skikkelig «dott» i det venstre øret, (viktig info). Så noe trening eller festligheter denne lørdagen har jeg ikke engang vurdert.DSC_0475
Håper dere hadde en skikkelig fin lørdag!
-Elise

Legg igjen en kommentar

