Endelig fredag

DSC_0632
Hei hei, endelig fredag, sol og finvær! Deilig, eller hva? Jeg smiler i hvert fall fra øre til øre for det!

Det er lenge siden jeg satt meg ned for å blogge. Så altfor lenge siden! Nesten to uker har det gått siden sist, men tiden etter Dubai har gått i ett kjør! I tillegg til jobb for ungdomsbedrifta, trening, prøver og innleveringer på skolen, har vi ikke hatt mindre enn tre kurs den siste uken! Exuviance (syre), sminkekurs (dag og kveld) og MD Formulation (syre), har vi vært så heldige å få deltatt på. Og det med syre… Utrolig spennende og bra for huden. Meeen så var det den fine brunfargen da, som jeg hadde fått litt av i Dubai… Jeg kan ikke si at syrebehandlingene har gjort brunfargen min noe bedre, for å si det sånn. Så nå er jeg snart lite bleik som snøen igjen, og må vel bare vente tålmodig på sommeren – dessverre.

For øyeblikket skulle jeg egentlig ha befunnet meg på treningssenteret og fått gjort unna en økt der, siden jeg ikke fikk gjort det i går på grunn av en syrebehandling. Men dessverre våknet jeg til hoven hals og tett nese i dag tidlig. Så istedenfor å reise på trening (og gjøre formen enda dårligere), ble det til at jeg tok litt hjemmepleie istedenfor. Deilig! Nå har jeg også planer om å ta meg en liten powernap, før jeg skal avsted og gjøre noen ærender!

Håper dere har det bra!
-Elise

Legg igjen en kommentar

