Beautiful winter

DSC_0487DSC_0568DSC_0580DSC_0582
Malvik i dag!
-Elise

4 thoughts on “Beautiful winter

  1. Elise, siden du skal bli hudpleier og huden din er så og si plettfri (eller rettere sagt, plettfri) så kunne ikke du komt med noen tips til oss andre utviende sjeler med uren hud?

    Jeg har en normal hud men den grenser til å være fet. Jeg får lett kviser i pannen og på haka. Det irriterer meg også SYKT at jeg får veldig fet hud etter en skoledag, det ser rett og slett ikke normalt ut. Jeg ser bare svett ut. Ikke nok med at sminken går helt i oppløsning og forsvinner, men den blir også veldig klumpete. Du tenker kanskje at det er fordi jeg bruker enten alt for mye hudsminke eller at jeg bruker billig sminke. Men jeg bruker en moderat mengde av bare minerals ID foundations. Det er jo et kvalitetsprodukt, er det ikke? Men seriøst, hjelp meg, aner ikke hva jeg skal gjøre med huden min!

    • Hei Tina!
      Tusen takk for komplementet, men jeg har nok mine perioder jeg også hvor jeg får urenheter.

      Jeg ble veldig inspirert til å lage et eget innlegg om hud og hudpleie, siden du lurte på dette med huden din. Så om ett par dager kommer ett innlegg om hvordan man bør ta vare på huden sin. Men når det kommer til hudproblemet ditt, så skjønner jeg godt at det plager deg. Det jeg vil råde deg til er først og fremst at du skaffer deg en skikkelig rens og en god krem, som du bruker to ganger daglig. Du bør også ha en god peeling og en maske som du kan bruke én gang i uken, men viktigst er rensen og kremen! Da mener jeg ikke slike produkter du finner på dagligvarebutikken, H&M eller apoteket – men gå til en hudpleiesalong som har gode produkter og kunnskap om produktene sine! Du bør også få en grundig hudanalyse når du først er der, av hvordan huden din er. Hudpleieren der kan da velge ut gode produkter tilpasset deg og din hud. Jeg personlig liker veldig godt merkene Gatineau Paris, Decléor og Babor, men hvilket merke som man liker best og som er best til sin hud – er ganske individuelt.

      Jeg ble glad av å høre at du bruker bareMinerals sine produkter! De er skikkelige, og skal ikke gi deg noen form for hudproblemer. Men siden det virker som at du har en fet hudtype, så kan du prøve de matte foundationene som de har. Muligens vil de hjelpe litt på problemet ditt.

      Mvh. Elise

Legg igjen en kommentar

