Winter wonderland

DSC_0492DSC_0501
Etter et halvt år her oppe i trøndelag, har jeg enda fortsatt ikke helt forstått meg på dette kalde og ustabile klimaet her oppe. Jeg skjønner at været er en vanskelig ting å forutse uansett hvor man er i verden, men at Trondheim er en kald by å bo i – det finnes det virkelig ingen tvil om! Heldigvis har minusgradene begynt å nærme seg plussgrader de siste dagene, men likevel kan man aldri vite om man våkner til -19 grader og 40 cm snø, eller om man våkner til +2 grader og litt rim på bakken.

I dag våknet vi i hvert fall til mye snø. Så da var det bare å finne frem kost, skrape, skufle og tykke klær. Men det er jo bare januar enda, så jeg kan vel ikke begynne å klage riktig enda. Heldigvis er det ikke lenge til jeg får se sol og kjenne litt varme på kroppen igjen!… Mer om det senere.DSC_0521DSC_0552
Ellers er det jo mandag i dag, noe som betyr en ny dag for trening! Og sett bort fra skole, middag og avslapping, er det egentlig bare trening dagen har gått til. Og i dag var det rumpe, lår og armer som virkelig fikk kjørt seg. Det var så vidt jeg orket å kjøre hjem igjen, siden jeg var så utkjørt i kroppen. Egentlig fristet det bare å legge seg ned på en matte, og bli der. Haha, deilig!

Ha en fin kveld!
-Elise

Legg igjen en kommentar

