Lazy Sunday

DSC_0534
Etter gårsdagens kveld med sprudlende drikke, herlige mennesker og god stemning, sitter jeg nå på hyblen dagen derpå og bare slapper av. Jeg er forsåvidt i fin form og alt det der, men det å ligge en søndagsmorgen og slappe av med TV etter en kveld ute – slår virkelig aldri feil! I hvert fall ikke når du er helt alene på hybelen, og ikke har noen planer før senere på kvelden. Men selvfølgelig har jeg måttet ut og få litt frisk luft jeg også! Så før det ble mørkt tok jeg meg en liten snartur ut med kameraet, noe som var både godt og kaldt. Men ja, nå har jeg dumpet meg ned på sengen igjen, og sitter for øyeblikket under dynen og varmer meg, mens Project Runway Sverige surrer på TVen i bakgrunnen. Hehe.DSC_0540
Håper dere får en fin søndag!
-Elise

Legg igjen en kommentar

