Days like these

DSC_0570
Sol. Kulde. Minusgrader. Utsikt. Farger. Natur. Åhh, som jeg elsker slike fine dager! Bare det å slutte på skolen tidsnok til å rekke å få tatt noen bilder ute i dagslys, gjør dagen min ti ganger bedre enn vanlig! Så etter en koselig og avslappende dag på skolen, bar det rett hjem og ut i kulden! Jeg dro på meg jakka og gikk ut, og begynte å gå. Hvor jeg skulle, hadde jeg ikke peiling på, men etter at jeg hadde klatret under og over ett par gjerder, gått litt rundt stokker og ku-ruer, så endte jeg tilslutt opp på toppen av bygda!DSC_0573
Etter at jeg hadde fått sett meg litt rundt og fått knipset noen bilder, tok jeg til fornuft og gikk hjemover. Minusgradene var såpass mange, at jeg var blitt ganske så rød og frostig av meg. Men på hjemveien gikk jeg en litt annen vei, og endte opp med å møte på en kjempesøt nabo jeg ikke visste jeg hadde en gang:
DSC_0748
Ellers i dag har jeg bare vært sammen med Linn-Kristin, sovet og lest til en prøve jeg skal ha i morgen. Sukk! Godt det er helg i morgen!
-Elise

Legg igjen en kommentar

