Grunnen til den dårlige bloggingen

Av og til glemmer jeg at jeg har en blogg. En blogg som jeg for en god stund tilbake i tid, var flink å poste ting på hver dag. Jeg skrev om hverdagen min med skole, venner, og livet ellers. Jeg kom med anmeldelser, tips og meninger om ting og tang, i tillegg til at jeg postet masse bilder. Hele tiden så jeg frem til å blogge om noe nytt, og måtte alltid ha med meg kameraet hvor enn jeg gikk.

Det siste året som «blogger», har jeg likevel tonet livet fra bloggen kraftig ned. Jeg har fortsatt vært personlig, men jeg har skrevet mye mindre generelt om ting og tang, enn hva jeg har gjort før. Dette er noe jeg synes har vært litt leit, i og med at jeg elsker å se tilbake på hva jeg gjorde da og da. Og hver dag tenker jeg «i dag skal jeg blogge». Men nå på vintertiden/mørketiden, rekker jeg knapt å bli ferdig med skoledagen, før det har begynt å mørkne ute. Og med dårlig lys, ender det så og si alltid med at jeg legger kameraet på hylla, og håper på at jeg rekker å ta noen bilder dagen derpå.

Dagen derpå blir som oftest en reprise av dagen i forvegen. Dessverre. Men jeg skal prøve å bli flinkere fremover! Okei, akkurat det har jeg skrevet mange ganger før, jeg vet. Men i hvert fall har jeg mye på hjertet, og mye å se frem til dette året – som jeg selvfølgelig vil blogge masse om. Men ikke tro jeg røper alt nå, hehe!DSC_0483
Håper dere har det fint!
-Elise

Legg igjen en kommentar

