Den siste uken

DSC_0582
Sett bort fra dagene før (forrige) fredag og tentamen, har dagene den siste uken vært veldig avslappende. Jeg har egentlig ikke gjort så mye spennende bort sett fra å trene, vært i byen, være med venner og sove. For et liv! Førstnevnte er kanskje det jeg har slitt mest med, da ferien med julemat og julegodt hadde satt spor etter seg ved å gjøre meg helt ute av form. Tredemøllen gikk greit for seg, men vektene på de forskjellige styrkeapparatene har aldri vært tyngre å utføre! Men den siste uken har jeg heldigvis fått unna fem økter med trening, som har vært både deilig og litt vondt!

Ellers er det flere som har lurt på hva som har skjedd med halsen min. Vel, det er ikke noe veldig spennende eller alvorlig akkurat. Jeg har bare fjernet to føflekker, og har derfor gått rundt litt handicappet med fem sting i halsen, den siste uka. Men for ett par timer siden var jeg og tok de ut. Så nå går jeg med to, vel og merke store, plaster, som bare skal beskytte arrene for UV-stråling. Her kan du se hvordan det ser ut nå:DSC_0573
Men om bare en knapp halvtime skal jeg avgårde på skolen og få unna terminens siste kundedag! Så nå skal jeg bare skifte om til den hvite uniformen min og spise litt, før jeg kjører avgårde til skolen. Ha en kjempefin dag, så blogges vi!DSC_0561
-Elise

Legg igjen en kommentar

