Da var ferien over

Da var juleferien omsider over, etter en halvannen uke med familie, god mat, mye avslapping og koselige stunder. Det var veldig koselig å være hjemme, meg jeg kjente etterhvert at det skulle bli godt å komme seg tilbake til hverdagen, med trening, rutiner og tro det eller ei – skole. Så i går kjørte jeg den lange strekningen oppover til trøndelag, som viste seg å bli ganske så krevende. Med en døgnrytme snudd på hodet, veldig glatte veier, stengte veier/omkjøringer, og en nyoperert hals som verket (fjernet to føflekker i går), var jeg totalt utslitt da jeg tilslutt kom hjem til hybelen. Jeg så derfor (ikke særlig overraskende) mørk på det å måtte stå opp tidlig for å reise på skolen i dag.DSC_0500
Det var både tungt og slitsomt å dra seg opp til skoledagen i dag, men dagen gikk heldigvis greit for seg. Vi fikk arbeide ganske fritt med å praktisere eller lese til den tverrfaglige, praktiske heldagsprøven i hudpleiefaget som vi skal ha. Jeg og halve klassen skal ha prøven i morgen, mens resten skal ha prøven på mandag. Derfor har jeg heller ikke gjort annet enn å forberede meg til i morgen, for resten av dagen heller. Blogges om jeg overlever morgendagen.

Håper dere har det bra!
-Elise

Legg igjen en kommentar

